Ο σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία στελεχών με ισχυρό υπόβαθρο στη διοίκηση επιχειρήσεων, που να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα ενισχύει τις δυνατότητες των συμμετεχόντων να οργανώσουν δική τους επιχείρηση ή να κάνουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις σε κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το πρόγραμμα παρέχει επίσης το αναγκαίο υπόβαθρο στους συμμετέχοντες που πρόκειται να ακολουθήσουν καριέρα σε διευθυντικές θέσεις στο δημόσιο τομέα. Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής τους σε ερευνητικά προγράμματα, σεμινάρια από ειδικούς και με την προετοιμασία της διατριβής τους. Οι συμμετέχοντες είναι επίσης έτοιμοι να συμμετάσχουν στην έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αναμένεται να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη κατανόηση σε μεταπτυχιακό επίπεδο στους τομείς των οικονομικών, χρηματοοικονομικής, λογιστικής, μάρκετινγκ και διοίκησης από καθηγητές με ειδίκευση στους τομείς αυτούς με διεθνώς αναγνωρισμένη έρευνα και δημοσιεύσεις. Ιδιαίτερα σημαντικό ότι, πέρα από την ανάπτυξη αναλυτικών δεξιοτήτων στους προαναφερθέντες τομείς, είναι η ανάπτυξη ηγετικών δυνατοτήτων και γνώσεων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Οι φοιτητές θα εξοικειωθούν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και μέσω της μελέτης πραγματικών περιπτώσεων (case studies) στην αντιμετώπιση πραγματικών οικονομικών καταστάσεων στη μελλοντική τους καριέρα. Το πρόγραμμα προετοιμάζει επίσης τους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, λαμβάνοντας υπόψη τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη (sustainable growth) των κοινοτήτων τους.
Το πρόγραμμα προσφέρεται και στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα διδασκαλίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Κατανοούν τις αρχές μικροοικονομικού και μακροοικονομικού περιβάλλοντος που λειτουργούν οι επιχειρήσεις και να βρίσκουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό.
• Αξιολογούν επενδύσεις και άλλες χρηματοδοτικές αποφάσεις.
• Δημιουργούν σχέδια μάρκετινγκ και τοποθέτησης νέων προϊόντων και υπηρεσίων στην αγορά.
• Αναπτύσσουν τις απαραίτητες διοικητικές και ηγετικές ικανότητες για να ηγούνται των επιχειρήσεών τους σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
• Εφαρμόζουν τις αρχές διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό την ενίσχυση της παραγωγικότητας του ανθρώπινου κεφαλαίου.
• Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες στην ανάλυση των δεδομένων προγραμματισμού νέων επιχειρηματικών σχεδίων.
• Κατανοούν τις λογιστικές αρχές που χρησιμοποιούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Κατηγορία Μαθημάτων | ECTS |
---|
Υποχρεωτικά Μαθήματα | 90 |
Σύνολο | 90 |
Υποχρεωτικά Μαθήματα
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 90 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|
1 | DGMBA512 | Οικονομικά της Επιχείρησης | 5 |
2 | DGMBA513 | Αρχές Μάρκετινγκ | 5 |
3 | DGMBA515 | Ποσοτικές Μέθοδοι | 5 |
4 | DGMBA516 | Ηγεσία και Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων | 5 |
5 | DGMBA517 | Στρατηγική Διοίκηση | 5 |
6 | DGMBA518 | Διοίκηση Έργων | 5 |
7 | DGMBA545 | Προϋπολογισμός του δημόσιου τομέα και περιφερειακή πολιτική της Ε.Ε | 10 |
8 | DGMBA546 | Εισαγωγή στη δημόσια διοίκηση/πολιτική | 10 |
9 | DGMBA547 | Αρχές διοίκησης του κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης | 10 |
10 | DGMBA510 | Μεθοδολογία της Έρευνας | 5 |
11 | DGMBA549/550 | Ερευνητική Πρόταση και Διατριβή στην Κατεύθυνση Δημόσιας Διοίκησης και Πολιτικής | 25 |
Η Διάρκεια Σπουδών είναι 3 ακαδηµαϊκά εξάµηνα για πλήρη παρακολούθηση και 6 ακαδημαϊκά εξάμηνα για μερική παρακολούθηση.
Ο φοιτητής επιλέγει την κατεύθυνση Δημόσια Διοίκηση & Πολιτική στο 2ο εξάμηνο φοίτησης έχοντας ολοκληρώσει το βασικό κορμό μαθημάτων (τα πρώτα 6 υποχρεωτικά