Μεταπτυχιακό στις Εφαρμογές Ψυχολογίας στη Σχολική Κοινότητα
Διεκδίκησε μία θέση σε Οργανισμούς ψυχικής υγείας, Μονάδες Ειδικής Αγωγής, Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), αποκτώντας μοριοδοτούμενο Μεταπτυχιακό Τίτλο στις Εφαρμογές Ψυχολογίας στη Σχολική Κοινότητα αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ ως ισότιμο με το αντίστοιχο των Ελληνικών ΑΕΙ.
Διάρκεια σπουδών: 18 μήνες χωρίς πρακτική άσκηση (πλήρης φοίτηση) ή
24 μήνες με πρακτική άσκηση (πλήρης φοίτηση)
Επίπεδο σπουδών: Master
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
Τύπος σπουδών: Full time
Κριτήρια εισδοχής:
• Για την εισαγωγή στο πρόγραμμα «Εφαρμογές Ψυχολογίας στη Σχολική Κοινότητα», οι υποψήφιοι/ες πρέπει να είναι κάτοχοι πρώτου πτυχίου στην Ψυχολογία, στην Εκπαίδευση ή σε άλλο συναφές αντικείμενο από αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο ή ισοδύναμο διεθνές προσόν, θεωρείται η κύρια ακαδημαϊκή απαίτηση.
• Πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (αποδεκτά πιστοποιητικά μπορεί να είναι το TOEFL, το IELTS, το GCSE, το IGCSE και το Cambridge Certificate of Proficiency in English ή κάποιο ισοδύναμο).
Το πρόγραμμα έχει ως κύριο στόχο να προσφέρει στους/στις φοιτητές/τριες μια ολοκληρωμένη κατανόηση των ψυχολογικών και εκπαιδευτικών θεωριών που αποτελούν τη βάση της κατανόησης, του σχεδιασμού, της υλοποίησης καθώς και της αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παρεμβάσεων.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι απόφοιτοι/ες αναμένεται να:
1. Μπορούν να χρησιμοποιούν ψυχολογικές αρχές για να προωθήσουν θετικά αποτελέσματα μαθητών/τριών, όπως βελτιωμένα ακαδημαϊκά επιτεύγματα, κίνητρα και κοινωνικο-συναισθηματική ανθεκτικότητα και ευεξία.
2. Είναι σε θέση να επικοινωνούν αποτελεσματικά για θέματα του τομέα της σχολικής ψυχολογίας σε διαφορετικά ακροατήρια, συμπεριλαμβανομένων των εκπαιδευτικών, των γονέων, των υπευθύνων χάραξης πολιτικής και του ευρύτερου κοινού.
3. Συνθέτουν γνώσεις και δεξιότητες σε πεδία της ψυχολογίας που άπτονται της εκπαίδευσης και αφορούν τόσο την εφαρμογή όσο και την προώθηση της γνώσης στον τομέα αυτό.
4. Κάνουν κριτική αναπτύσσοντας κριτική επίγνωση σε θέματα επιστημονικά, κοινωνικά και πολιτισμικά στο πλαίσιο της ψυχολογίας στον χώρο της εκπαίδευσης.
5. Επεξηγούν και να εφαρμόζουν θεωρίες, τεχνικές, και δεξιότητες της ψυχολογίας και ψυχοπαιδαγωγικές μεθόδους με στόχο τόσο την πρόληψη αλλά και την πρωτοβάθμια αντιμετώπιση συχνών και συνηθισμένων συναισθηματικών δυσκολιών και προβλημάτων και συμπεριφοράς των μαθητών/τριών στο σχολικό περιβάλλον.
6. Συνθέτουν και καλλιεργούν τις υψηλές νοητικές λειτουργίες και την ανάπτυξη δεξιοτήτων με αξιακές, συναισθηματικές και διαπροσωπικές διαστάσεις, προκειμένου οι φοιτητές/τριες να ανταποκρίνονται επιτυχώς στις απαιτήσεις του επαγγέλματός τους και στις εξελίξεις της εποχής.
7. Σχεδιάζουν, κατασκευάζουν, εφαρμόζουν και αξιολογούν ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα που μπορούν να αξιοποιηθούν στα πλαίσια της λειτουργίας του Σχολείου, καθώς επίσης και προγράμματα παρέμβασης στο πλαίσιο της λειτουργίας του Σχολείου.
8. Γνωρίζουν ποιες μεθόδους θα επιλέξουν και ποιες τεχνικές θα πρέπει να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν για την κατάλληλη και αποτελεσματική αντιμετώπιση δυσκολιών των μαθητών/τριών.
Κατηγορία Μαθημάτων | ECTS |
Υποχρεωτικά Μαθήματα | 60 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα | 30 |
Σύνολο | 90 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 60 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLSPS501 | Σχολική Ψυχολογία: Σύγχρονες Προσεγγίσεις και Εξελίξεις | 10 | 3 |
2 | DLSPS502 | Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες | 10 | 3 |
3 | DLSPS503 | Μεθοδολογία της Έρευνας | 10 | 3 |
4 | DLSPS504 | Ψυχοπαιδαγωγική Παρέμβαση | 10 | 3 |
5 | DLSPS505 | Ψυχοδιαγνωστική Αξιολόγηση Παιδιού και Εφήβου | 10 | 3 |
6 | DLSPS506 | Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση | 10 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLSPS509 | Μεταπτυχιακή Εργασία Ι: Προετοιμασία Ερευνητικής Πρότασης | 10 | 3 |
2 | DLSPS510 | Μεταπτυχιακή Εργασία ΙI: Ετοιμασία, Υποβολή και Υποστήριξη | 20 | 3 |
3 | DLSPS511 | Ψυχοθεραπευτικές Διεργασίες | 10 | 3 |
4 | DLSPS512 | Ψυχοσυναισθηματικές Διαταραχές | 10 | 3 |
5 | DLSPS513 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία | 10 | 3 |
6 | DLSPS514 | Διαχείριση ψυχοκοινωνικών κρίσεων στη σχολική κοινότητα | 10 | 3 |
7 | DLSPS515 | Διαφορετικότητα και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες | 10 | 3 |
8 | DLSPS516 | Γνωστική Νευροεπιστήμη | 10 | 3 |
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 20 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | DLSPS507 | Πρακτική Άσκηση Ι | 10 | 3 |
2 | DLSPS508 | Πρακτική Άσκηση ΙI | 10 | 3 |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |